Wiele firm wręcza swoim klientom różnego rodzaju upominki, gadżety promocyjne.
Często są to drobiazgi, takie jak długopis czy też breloczek, smycz. Dzięki nim można prowadzić skuteczne kampanie marketingowe. Popularne są breloki do kluczy, często wykonane z metalu, grawerowane, lub kojarzące się z daną branżą. Może być to przykładowo breloczek w kształcie samochodu czy domu, z których skorzystają firmy ubezpieczeniowe czy też dealerzy aut.
Breloczki reklamowe to tanie i praktyczne gadżety promocyjne
Dostępnych jest bardzo wiele modeli breloków, mogą one być także bardzo funkcjonalne. Będzie to przykładowo metalowy brelok z otwieraczem do butelek, breloki z latarką, z magnesem. Możemy wybrać breloki w różnych kolorach, przygotować grafikę, będzie to przykładowo logo firmy. Na breloku można umieścić także adres strony internetowej, numer telefonu czy też adres siedziby firmy. Breloki cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na niski koszt produkcji, dzięki temu firma, która prowadzi kampanię reklamową, może nabyć dużą ilość breloków stosunkowo niskim kosztem. Producenci mogą dostosowywać breloczki do potrzeb klientów, będą to przykładowo breloczki z poziomicą dla firm budowlanych, bardzo praktyczne są także breloczki z żetonami do wózków sklepowych. Breloczek może być oznaczony za pomocą lasera, tamponadruku czy druku UV. W zależności od rodzaju przeznaczenia może być to produkt spersonalizowany, który będzie bardzo skutecznym gadżetem promocyjnym.
Breloczki mogą być zapakowane w pudełko prezentowe, dzięki czemu będzie to bardzo ciekawy upominek dla klientów, który możemy wręczyć podczas targów, breloczki mogą dołączone być także jako gratisy do zamówień. Obecnie możemy znaleźć także wiele breloków ekologicznych, z materiałów biodegradowalnych, breloczki z korka, skórzane. Breloczek wraz z kluczami będzie często wykorzystywany, dlatego jest to bardzo skuteczny sposób reklamy. Można wybrać breloczki z gwizdkiem, breloczki ze światłem LED, dzięki którym możemy przykładowo podświetlić zamek w drzwiach samochodu, będą to także breloczki z małym długopisem.
Firmy, które chcą zakupić gadżety promocyjne, chętnie wybierają przedmioty praktyczne, dlatego breloczki reklamowe bardzo dobrze sprawdzają się w roli upominku dla klienta. Firmy, które dostarczają gadżety, mogą zaoferować dziesiątki różnych modeli, w różnych kolorach, personalizować je na potrzeby klientów.